Tuotteet ja uutiset

Lactovit mullisti vartalonhoidon vuonna 1999 lanseeraamalla ensimmäisen suihkugeelin, joka sisältää maidon ominaisuuksia ja etuja. Ikonisesti pakatuilla ja muotoilluilla tuotteillaan tuotemerkki on vakiinnuttanut asemansa koko perheen ihonhoidon malliesimerkkinä. Se on edelläkävijä maidon etujen tuomisessa vartalonhoitoon ja liputtaa selkeän ja innovatiivisen viestin puolesta: ravintoa iholle.

Lactovit onkin ollut jo pitkään mukana monien perheiden arjessa ja tarjonnut tuotteillaan ravintoa, hoitoa ja laatua. Lactovit on edelleen läsnä miljoonissa kodeissa ikonisimmilla tuotteillaan sekä innovatiivisimmilla ratkaisuillaan, jotka auttavat parantamaan koko perheen arkea.

Lactovit on tutkinut kahden vuosikymmenen ajan, mitkä maidon ominaisuudet vaikuttavat ihoon ja mitä tuloksia näin voidaan saada. Siitä onkin tullut asiantunteva tuotemerkki, jonka tuotteiden koostumuksissa yhdistyvät monet maidon edut.

Lactovit-tuotteet ovat valmiina hoitamaan, ravitsemaan, suojaamaan ja elvyttämään perheen jokaisen jäsenen ihoa.

Lactovit tarjoaa laajan valikoiman tuotteita, mukaan lukien suihkugeelit, vartaloemulsiot, deodorantit, intiimialueen geelit ja miesten 3-in-1-suihkugeelit. Ne tarjoavat ihanteellista hoitoa koko perheelle. Toisaalta eri tuotelinjat on kehitetty nimenomaan eri ihotyyppien erityistarpeisiin.

Me kaikki tiedämme, että maito on tärkeää ihmiskeholle, koska se sisältää proteiineja. Lactovit käyttää näitä hyödyllisiä vaikutuksia ihonhoidossa. Maito sisältää vitamiineja, proteiineja ja luonnollisia ravintoaineita. Sillä on myös tärkeitä uudistavia ja suojaavia ominaisuuksia. Kaikkien Lactovit-tuotteiden koostumuksiin sisältyy vitamiineja ja maitoproteiineja.

Gama Lactovit

Arvomme

MAITO

Maito on täydellinen ainesosa, joka tarjoaa ihollemme kaikkia tarvittavia ravintoaineita luonnollisesti ja ilman mitään ylimääräistä. Näitä aineita ovat vitamiinit, proteiinit ja kivennäisaineet.

RAVINTOA

Valikoimassamme on maitoon perustuvia ravitsevia tuotteita kaikille ihotyypeille. Hyvin ravittu iho on terve.

TERVEYTTÄ

Lactovit merkitsee terveyttä ja hoitoa koko perheelle ja kaikille ihotyypeille.

HOITOA

Maidon ominaisuuksien ansiosta tuotteemme tarjoavat parasta hoitoa jokaiselle ihotyypille.

ASIANTUNTIJA

Tiivis tutkimus Lactovit-tuotemerkin kehittämisessä on auttanut meitä erottamaan maidon parhaat ainesosat tuotteisiimme ja maksimoimaan näin maidon hyödylliset vaikutukset iholle.

PERHE

Tuotteidemme koostumus on räätälöity kuluttajien tarpeiden mukaan. Tarjoamme ihoa ravitsevia tuotteita koko perheelle.

LÄHEISYYS

Lactovit-tuotteiden kehityksessä ja innovoinnissa otetaan huomioon kuluttajien tarpeet ja tottumukset.

LUOTTAMUS

Meillä on monen vuoden kokemus ihonhoidon tutkimus- ja kehitystyöstä, joten tarjoamme kuluttajille aina parasta.

Valores Lactovit

Kestävyys ja sitoutuminen

Lactovit tarjoaa tuotteita, joissa on täysin luonnollisia maidon aktiivisia ainesosia ja jotka ovat erittäin biohajoavia: Lactovit on sitoutunut parantamaan jatkuvasti pakkausten kierrätettävyyttä ja käyttämään ympäristöystävällisiä tuotantoprosesseja.

LUONNOLLISUUTTA IHOLLE,
KUNNIOITUSTA YMPÄRISTÖLLE

Huolehdimme tuotteidemme koostumuksista, pakkauksista ja tuotantoprosesseista ja pidämme velvollisuutenamme tarjota korkealaatuisia tuotteita henkilökohtaisen hygienian hoitoon ja pienentää samalla jalanjälkeämme planeetallamme.

Activos lácteos 100% naturales de la leche

Sisältää täysin luonnollisia aktiivisia ainesosia maidosta

Formulación responsable

Vastuullinen
koostumus

Botellas reciclables

Kierrätettävät
pullot

Producción sostenible

Kestävä
tuotanto

Impulso local

Paikallinen
vaikutus

Tietoja AC Marcasta

AC Marca -konsernin liiketoimintapolitiikassa kaikki ympäristöön mahdollisesti vaikuttavat toiminnot suunnitellaan ja toteutetaan optimaalisissa ja kontrolloiduissa olosuhteissa, minkä tavoitteena on ympäristövaikutusten minimointi ja kestävä kasvu.

Toiminnallisella tasolla keskeisten parametrien tutkiminen on yhdistetty toimintaan, minkä myötä voidaan saavuttaa asiaan liittyviä ympäristövaikutuksia koskevat arvot ja näin ollen parantaa toimintaa jatkuvasti.

Pitkän aikavälin tavoitteet

  • Prosesseissa syntyvän jätteen minimointi ja uusien hyödyntämistapojen käyttöönotto jätteiden mahdollisimman laajaa hyötykäyttöä varten. Vuosina 2010–2018 syntyvän jätteen määrä tuotettua tonnia kohti on vähentynyt 30 % tuotantolaitoksen tietojen mukaan.
  • Uusiutuvan energian kulutuksen lisääminen kaikissa tuotantokeskuksissa. Myös energiankulutus on vähentynyt 24 % tuotettua tonnia kohti vuosina 2010–2018.
  • Kierrätyksestä peräisin olevien ja kuluttajan kannalta täysin kierrätettävien päällysten ja pakkausten käyttö.

Ympäristösitoumuksen noudattamisen takaamiseksi AC Marcalla on kaikissa kansallisissa tuotantokeskuksissaan toiminnanohjausjärjestelmä, jolla on ISO 9001:2015-, ISO 14001:2015-, ISO 22716:2008- ja OHSAS 18001 -sertifikaatit.

Ympäristöindikaattoreiden kehitys tuotettua tonnia kohti on laskenut vuodesta 2010:

-25% ENERGÍA

ENERGIA -25 %

-30% RESIDUOS GENERADOS

TUOTETTU JÄTE -30 %

-5% AGUA CONSUMIDA

KULUTETTU VESI -5 %

Keitä me olemme

Kansainvälinen konserni, jonka kotipaikka on Barcelonassa, jolla on 10 omaa tytäryhtiötä ja yli 800 työntekijää ja jonka tuotemerkit ovat esillä yli 50 maassa.
Vuonna 1922 perustettu yritys aloitti toimintansa valmistamalla kotikäyttöön tarkoitettuja väriaineita IBERIA-tuotemerkillä. Vuosien mittaan yritys on monipuolistanut liiketoiminta-alueitaan, ja nykyään sen toiminta kattaa kaiken kodinhoidosta henkilökohtaiseen hygieniaan, liimoihin ja tee-se-itse-tuotteisiin sekä apteekkikosmetiikkaan. Yrityksen tunnettuja tuotemerkkejä ovat esimerkiksi Norit, Sanytol, Lactovit, Giorgi, Aftersun®, Ecran® tai Ceys, jotka ovat markkinajohtajia toimialoillaan.
Konsernilla on Espanjassa neljä tuotantokeskusta ja lisäksi kolme tuotantokeskusta Ranskassa, Meksikossa ja Tšekin tasavallassa.